Powered By Blogger

lauantai 18. helmikuuta 2012

Lauantain touhuja

Lauantai touhut aloitettiin jo aamusta..minun sisäisen kello on mennyt ihan sekaisin ja heräilen jo aamuisin kuudelta..juu ..u Minä!! Se joka ennen helposti nukkui vaikka klo 11 asti..
Isäntä asenti uutta ulko ovea ja sen laitto sit kesti.. ovesta sit vähän myöhemmin kun reunat meni uusiksi ovat viel aika törkyset...


Oveen tarvittiin sit lukot ja kahva... Jee Shoppailua.. En muista milloin olis päässyt vähän kauppoihin kiertelemään... ja olen aika hyvä löytämään täs yksi niistä ..Ihana pannun alunen...


Mummun on ollut meillä nyt taloudenhoitajana kun olen ollut toipilas... Tytöt halusivat ehdottomasti että mummu nukkuu heidän huonees ja heidän välis... Hilta sinne kerkes jo nukahtaa..


Mikä kruunaa lauantai illan ..tietty Tortillat!!  Se kaikkien perheen jäsenten herkkua...


Pakko laittaa viel kuva meitin Iki ihanasta Topista!!! Se on niin söpö!!! Nukkuu mun vieres.. Reppanaa odottaa ens kuussa pallien poisto... :( 


Sunnuntaina sit lisää ostoksista...
                                  -Satu-

Ei kommentteja: